ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Friday 29 March 2013

Masa Senggang Bersama Radio Hot FM

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Buat pembaca Blog semua, kali ini saya ingin berkongsi tentang masa senggang saya yang diisi dengan mendengar radio terutamanya radio HotFM. Slot yang digemari saya ialah slot panggilan hangit. Ianya amat mencuit hati saya. Kebiasaannya slot ini saya dengar pada waktu pagi. Pagi ini saya mendengar panggilan hangit yang dibuat kepada seorang perempuan tunangan orang. Perempuan tersebut dikenakan dengan panggilan hangit dari HotFM yang mana DJ radio telah mengaku skandal kepada tunangnya. Perempuan tersebut hampir menangis apabila mengetahui tunangnya berlaku curang di belakangnya. Selepas dikenakan seperti itu, DJ radio mengaku bahawa panggilan itu merupakan panggilan palsu. Permpuan tersebut tertipu.

ULASAN:
Ulasan yang boleh dibuat berdasarkan situasi di atas ialah isu gurauan. Gurauan kadang-kadang boleh diterima, namun jika ianya keterlaluan, ia seharusnya dielakkan kerana ianya mampu meleraikan hubungan yang terjalin.

No comments:

Post a Comment