ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Sunday 24 March 2013

Penutupan Karnival

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Kali ini saya ingin berkongsi peristiwa pada malam penutupan karnival iaitu pada 24 mac 2013.
Pada malam itu, saya tidak diberitahu untuk naik ke pentas bagi mencabut nombor cabutan bertuah. Saya bernasib baik semasa dipanggil untuk naik ke pentas, saya berada di hadapan pentas kerana sebelum itu saya berada di tempat lain kerana menguruskan sedikit kerja. Alhamdulillah perjalanan majlis penutup program berjalan dengan lancar.

ULASAN:
Ulasan yang hendak saya nyatakan pada situasi di atas ialah ajk pelaksana perlu memaklumkan dari awal tentang perubahan perjalanan majlis kepada yang terlibat secara langsung bagi melancarkan perjalanan program.

No comments:

Post a Comment